În această secţiune, ne vom referi la cazul simplificat de radiere a unui PFA sau ÎI sau ÎF, deoarece în secţiunea anterioară ne-am referit la cazul mult mai complicat de radiere a unui SRL.
Firma noastră de consultanţă vă oferă pachetul de servicii denumit “Criza în Afaceri”, în vederea radierii unui PFA, ÎI sau ÎF. Această ofertă include următoarele operaţiuni:
- consiliere GRATUITĂ (verbală, telefonică, prin e-mail sau Whatsapp), ca prim pas înaintea întocmirii actelor necesare
- verificarea situaţiei fiscal-contabile a persoanei fizice, titular al PFA sau ÎI (sau a reprezentantului ÎF) la ANAF competentă
- înregistrarea dosarului de radiere a PFA, ÎI sau ÎF din Oficiul Registrul Comerţului
- declararea radierii la ANAF competentă şi înregistrarea ultimei Declaraţii unice de venituri pentru anul în care a avut loc radierea
TOATE operaţiunile din lista de mai sus intră în atribuţia consilierilor noştri.
Consilierii e-actefirme.ro vă recomandă ca, înainte de începerea procedurii de radiere a unui PFA, ÎI sau ÎF să ne transmiteţi un mesaj prin e-mail sau Whatsapp AICI, în care să ne spuneţi câteva detalii privind situaţia actuală a acestei forme juridice a afacerii dvs. Schimbul de emailuri (sau de convorbiri telefonice sau prin Whatsapp) înainte de prima întâlnire cu consilierul nostru reprezintă consiliere GRATUITĂ.
1. Etapele procedurii
– verificarea situaţiei fiscal-contabile a persoanei fizice, titular al PFA sau ÎI (sau a reprezentantului ÎF) la ANAF competentă
– înregistrarea dosarului de radiere a PFA, ÎI sau ÎF din Oficiul Registrul Comerţului
– declararea radierii la ANAF competentă şi înregistrarea ultimei Declaraţii unice de venituri pentru anul în care a avut loc radierea
2. Actele necesare
– Certificatul de Înregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comerţului (în ORIGINAL)
– Certificatele Constatatoare de autorizare activităţi (în formă scurtă) eliberate de Oficiul Registrului Comerţului (în ORIGINAL)
– xerocopii ale actelor identitate ale titularului PFA sau ÎI, respectiv al reprezentantului legal al ÎF: Cartea de Identitate (C.I.), Paşaportul, Permisul de Şedere sau orice alt act de identitate
– xerocopii/dovezi ale înregistrării Declaraţiilor de Venituri la ANAF competentă, precum şi a Registrului Jurnal de Încasări şi Plăţi (completat la zi)
3. Costurile procedurii
Această procedură este gratuită, în toate etapele sale, însă dacă doriţi ca, în această procedură să vă reprezinte consilierii E-ActeFirme.Ro, există nişte cheltuieli obligatorii (întocmirea procurii de reprezentare la Oficiul Registrului Comerţului şi la ANAF – 100 Lei).
La aceste cheltuieli obligatorii, se adaugă onorariul firmei noastre de consultanţă, care este de 150 Lei.
4. Durata procedurii şi avantajul competitiv
Durata:
– din experienţa consilierilor E-ActeFirme.Ro, procedura durează 2-3 zile, din momentul în care actele originale ale PFA/ÎI/ÎF au fost predate şi dosarul urmează să fie înregistrat la Oficiul Registrului Comerţului
– pentru anumite judeţe, la aceste termene se mai adaugă durata transmiterii actelor finalizate prin firmele de curierat
Avantajul competititiv:
De ce să apelaţi la firma noastră de consultanţă pentru această procedură ?
– avem experienţă în această procedură (am radiat sute de firme, aflate în situaţii dintre cele mai diferite)
– dvs. NU veţi sta la cozi, NU veţi completa cereri/formulare, NU veţi plăti taxe, aceste lucruri le vom face noi
– în sfârşit, avem tarife mai mici decât ale concurenţei, în unele cazuri având şi oferte de fidelizare a clienţilor noştri
– NU vă vom obliga niciodată să încheiaţi contracte de prestări servicii contabile sau de asistenţă juridică pe termen de 1 an sau pe o durată nedeterminată, pentru a vă împovăra cu costuri suplimentare şi ascunse